افراد در انتخاب فیلم برای تماشا معیارهای متفاوتی دارند. فیلم اکشن یا اکشن جزو بهترین ژانرهایی هستند که بیشترین فروش را در جهان دارند. در این نوع فیلم ها یک یا چند قهرمان اصلی با انواع درگیری های فیزیکی، نظامی و جنگی مواجه می شوند و در پایان فیلم بر دشمنان خود غلبه می کنند. اگر به فیلم های اکشن علاقه مند هستید، در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک، لیست کاملی از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را برای شما قرار می دهیم تا از تماشای آن لذت ببرید.

سلاح مرگبار 2 (سلاح مرگبار 2)

فیلم درباره ذهن خودآگاه است و با یک قتل شروع می شود. این یک کمدی اکشن است که شما را به اتاق تاریک ذهن می برد و شگفتی های زیادی در انتظار شماست.

بلوند اتمی

این داستانی است که ریسمان قلب شما را به خود جذب می کند، اما بازیگر اصلی فیلم، دیوید لینچ، کار بسیار خوبی در فیلم انجام داد.

- وارد اژدها شوید

آخرین فیلم بروسلی قطعا ارزش دیدن را دارد و در مورد فرهنگ غرب در دهه 1970 صحبت می کند و در طول فیلم هنرهای رزمی بسیار خوبی را خواهید دید.

- یه چیز شگفت انگیز

همه وسترن ها در این لیست نیستند، اما The Incredibles یک انیمیشن اکشن عالی است که داستان یک خانواده را روایت می کند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

- بیل را بکش 1 (بیل را بکش 1)

دیالوگ وسترن این فیلم بسیار سرگرم کننده است و شما را با هنرهای رزمی آشنا می کند. این فیلم بیشتر در مورد شیوه زندگی است تا میل به تمرکز بر سرنوشت و هدف شما.

شروع 1 (شروع 1)

این یک فیلم معروف است. ذهن شما را به چالش می کشد و یک فیلم اکشن و فانتزی است. شما را به یک دنیای کاملا جدید می برد. بازیگرانی مانند لئوناردو دی کاپریو بسیار مورد توجه هستند.

52- بتل رویال (بتل رویال)

این روانشناس بهترین در صنعت سینما محسوب می شود و درباره گروهی از نوجوانان صحبت می کند که در جزیره ای فرود می آیند و حوادث و انفجارهای زیادی رخ می دهد و آنها برای زنده ماندن باید یکدیگر را بکشند.

یوجیمبو

این فیلم بر اساس رمانی 1929 ساخته شده است و شما می توانید با دانستن شباهت آن به فیلم های سامورایی از هر لحظه لذت ببرید.

- هانا

هانا یکی از بهترین فیلم هایی است که تا به حال دیده اید. بازیگر نقش اول در این فیلم بسیار می درخشد و در این فیلم می توانید با شگفتی های زیادی روبرو شوید.

Spider-Man: Into The Spider-Verse

مرد عنکبوتی یکی از بهترین فیلم های اکشن مانند فیلم های شگفت انگیز است و به صورت کارتونی برای بچه ها به تصویر کشیده شده است و هنر بصری در این کارتون بسیار عالی است.

سرعت

این فیلم سرعت، تصادفات و اتفاقات طبیعی را به همراه صحنه های اکشن به تصویر می کشد و می تواند حداکثر هیجان یک فیلم اکشن را به شما هدیه دهد. همچنین انفجاری در اتوبوسی رخ داد که در آن همه مسافران کشته شدند.

- بلندش کن

این فیلم درباره یک فناوری انفجاری هوشمند است که در گردن فرد کاشته می شود و باعث خونریزی می شود و داستان از آنجا شروع می شود. عملکرد این تراشه در طی ویدیو توضیح داده خواهد شد.

معبد عذاب ایندیانا جونز

این فیلم مدرن یکی از بهترین فیلم های صنعت اکشن است و لذت زیادی را در آن تجربه خواهید کرد و لحظات خنده داری و همچنین لحظات مرگباری دارد.