معرفی محصولات جدید و با کیفیت

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام در ایران و جهان

 

یکی دیگر از ویژگی سایت مقصد نسبت به رقبا، داشتن پشتیبانی قبل و پس از فروش میباشد. ۹ روش کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام۱- مشخص کردن هدف قبل از شروع فعالیت! خرید فالوور واقعی اینستاگرام کاملا ایرانی و شروع آنی، اینستاگرام شما را تبدیل به صفحه ای می کند که همه به آن اعتماد می کنند! اصلا از این بابت نگران نباشید، چون ما اینجا هستیم تا پلهپله، از اصطلاح ساده یعنی فالو کردن در اینستاگرام شروع کنیم تا به بک دادن برسیم. در بخش دیگری از ویدیوها شاهد مکالمات و صحبتهای وی هستیم. گفته میشد که برای مهاجرت به ترکیه اقدام کرده است ولی در حال حاضر شاهد فعالیت او در ایران هستیم. شما کاربران عزیز سایت کافه راهنما می توانید هم اکنون می توانید خود اقدام به خرید فالوور کنید. او در ویدیوهای خودش از چاشنی طنز استفاده میکند و به همین خاطر وقتی ویدیوهای او را تماشا کنید در عین اینکه اطلاعاتتان در مورد بازیهای رایانهای بیشتر میشود، کلی هم میخندید و لذت میبرید. یکی از دلایل محبوبیت کانال یوتیوب پوریا پوتک این است که در کنار فعالیت حرفهای، ویدیوهای طنز یا ویدیوهایی از فعالیتهای روزمره خودش منتشر میکند. گلشیفته فراهانی از بازیگران فوق العاده با استعداد و مطرح ایرانی است که در سطح بین المللی فعالیت دارد و موفقعیت و محبوبیت خود را از طریق حرفهی بازیگرایی بدست آورده است. روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام هست که در این روش، به راحتی میتوانیم پیامها و پستهای شبیه را بین تمام فالوور هایی که با آنها در ارتباط هستید به اشتراک گذاشت و این پیامها و پستها در شبکههای اجتماعی مختلف حالت چرخشی پیدا می کند و درنتیجه باعث اقزایش فالوور های شما خواهد شد.

با توجه به این راهکارها، میتوانید به راحتی تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام جذب کنید و در نتیجه، بازاریابی موثرتری را در این پلتفرم داشته باشید. شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. از نرمافزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و به عکسهایتان جلوههای بصری جالب اضافه کنید. به علاوه این که می توانید در کنار ربات پکیج های آموزشی افزایش فالوور و کسب درآمد از اینستاگرام را هم از تیم سازنده دریافت کنید. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت رباتگونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه شوید. اگر در فضای اینستاگرام فعال باشید، متوجه میشوید که این روزها اینستاگرام به شکل سختگیرانهای پیجها را جریمه کرده و آنها را معلق میکند! بنابراین اگر این نام را به خوبی انتخاب نمایید، با استفاده از سرچ هم میتوانید به افزایش بازدید اینستاگرام دست پیدا کنید. صاحب این کانال، کیان نام دارد و در حال حاضر در آمریکا زندگی میکند. قابل ذکر است که اکثر این شش نفر ظاهراً فقط یک نفر در ترکیه و دو نفر در دبی، دو نفر در آمریکا و یک نفر در کانادا زندگی می کنند. خرید فالوور اینستاگرام به این افراد کمک میکند اعتماد بازدیدکنندگان را راحتتر جلب کنند و پیشرفت خود را سرعت ببخشند؛ در نتیجه درآمدشان افزایش پیدا خواهد کرد. وی از نوجوانی علاقه زیادی به موسیقی دارد و از همان ابتدا ساز پیانو را به عنوان ساز اصلی خودش انتخاب کرد. مهدی شجاری در روز دهم بهمن ماه سال 1373 در تهران به دنیا آمد و در سال 1393 فعالیت حرفهای خودش را در بستر یوتیوب استارت زد. کوثر عزیزی در نخستین روز از بهمن ماه سال 1373 در تهران متولد شد. وی پس از گذراندن دوران کنکور، در یک فروشگاه موبایل مشغول به کار شد و در آن کسب و کار توانست اطلاعات خود را در مورد موبایل و فناوریهای مربوط به آن بالا ببرد.

در این حالت باید هزینه خاصی را به اینفلوئنسر مورد نظر پرداخت کنید و وی در ازای دریافت این هزینه، صفحه اینستاگرام و کسب کار شما را تبلیغ و به مخاطبین خودش معرفی میکند. البته توجه داشته باشید که این یوتیوبر فقط به مسئله شوخی و خنده نمیپردازد و گاهی ویدیوهایی از لحظات بازی خودش هم منتشر میکند. موضوع اصلی کانال او شوخی و خنده است و به خاطر مطالب جذابی که در کانال خود منتشر میکند، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. از آنجاییکه بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش میتوانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید. Switch to Business/Creator Profile میتوانید این کار را انجام دهید. وی برای پیش بردن و مدیریت این حجم از محتوا ابتدا روزانه 18 ساعت کار میکرد ولی اکنون با افراد مختلفی همکاری میکند و تمرکز خودش را برای روی محتواهای ناب، مفید و جدید گذاشته است. در 26 فوریه سال 2022 به 1000 سابسکرایبر رسید، تلاش خودش را ادامه داد و دو ماه بعد یعنی در 6 مارس، به 10 هزار فالوور دست پیدا کرد. او پیش از فعالیت در اینستاگرام، به عنوان مربی ایروبیک فعالیت میکرد ولی همیشه به بازیگری علاقه داشت و این هدف را در سر میپروراند تا اینکه احساس کرد میتواند با استفاده از رسانههای اجتماعی به هدف خود برسد. در اینستاگرام، تیلور به طور مرتب از خودش، برنامههایش و لحظاتی که با افراد مشهور در دنیا سپری میکند، پست میگذارد. او در ابتدا علاقه خاصی به رشته روانشناسی داشت ولی در نهایت از آرزوهای ابتدایی خود دست کشید و در دانشگاه آزاد در رشته حسابداری تحصیل کرد. در ابتدا از یوتیوبرهای معروف تقلید میکرد ولی پس از مدتی توانست سبک مخصوص خودش را پیدا کند. وی نام کانال خودش در یوتیوب را با الهام گرفتن از کانال پیودی پای که یکی از بهترین یوتیوبرهای جهان است، انتخاب کرده است.

کانال کیودی پای در حال حاضر 152 هزار سابسکرایبر دارد و یکی از جذابترین کانالهای یوتیوب برای ایرانیها است. کیودی پای هم یک یوتیوبر معروف و پرطرفدار ایرانی است که در این مقاله میخواهیم با او آشنا شویم. قطعاً میدانید در این قسمت چه نکتهای را میخواهیم به شما بگوییم. اما انتخاب اینفلوئنسر نادرست میتواند باعث شهرت منفی برای برند شما شود. خرید فالوور فیک در واقع فریب کاربران بوده و اعتبار برند شما را زیر سوال خواهد برد. یک برند میتواند محصولات و خدمات خود را به مخاطبانی مورد هدفی که در آن پیج حضور دارند، تبلیغ کند و برای دریافت لایکها، نظرات و بازدیدهای بیشتر ویدیو به تلاش کمتری نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر با خودِ سایت های فروش ربات اینستاگرام تماس بگیرید. در صورتی تمایل به افزایش اطلاعات خود در مورد استریمینگ، پیشنهاد میشود مقاله استریم کردن را مطالعه کنید. پیشنهاد میکنیم، آن را از دست ندهید. ختن هم به خاطر انتشار ویدیوهای جذاب از رویدادهای اجتماعی و همچنین برگزاری چالشهای عالی توانسته به یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی تبدیل شود. بهترین یوتیوبرهای ایرانی و خارجی کسانی هستند که از طریق انتشار محتوا در یوتیوب به معروفیت رسیدهاند و به همین خاطر معروفیت خود را مدیون یوتیوب میدانند. دلیل اصلی معروفیت و محبوبیت او انتشار ویدیوهای جذاب و عالی در مورد بازیهای کامپیوتری است. شش: محبوبیت فوتبالیست های بازنشسته؛ در لیست 100 نفره ما 6 فوتبالیست حضور دارند که از نظر رنگی فقط دو نفر از آنها وریا غفوری و فرهاد مجیدی استقلالی هستند و چهار نفر دیگر قرمز هستند. وبسایت مقصد تمامی خدمات خود را به صورت کاملا اتوماتیک انجام میدهد، و دیگر نیاز نیست نگران اطلاعات شخصی خودتان و همچنین تکمیل سفارش خودتان باشید، حداکثر زمان انجام سفارشات 2 الی 4 ساعت پس از خریدتان میباشد. در این مقاله اطلاعات کاملی در این زمینه کسب خواهید کرد.

خانم سرنا امینی در 28 دی ماه سال 1372 در مشهد به دنیا آمد و در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرد. در چند سال گذشته روشهایی برای کسب درآمد از یوتیوب به وجود آمده است. وی در رشته تجربی دیپلم گرفته است و درآمد خیلی خوبی از طریق یوتیوب دارد. یوتیوبر به کسی گفته میشود که یک کانال در یوتیوب به وجود آورده و از طریق محتوای جذاب، متمایز و مفیدی که در کانال خود منتشر کرده توانسته مخاطبانی را جذب این کانال کند. کسی که میخواهد درآمد خوبی از یوتیوب کسب کند باید در این راه با قدرت ادامه دهد و دلسرد نشود. یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیری که هم لذتبخش است و هم درآمد خوبی دارد، پرورش گل و گیاه است. اکنون که با تعریف یوتیوبر آشنا شدیم و دانستیم که تبدیل شدن به یک یوتیوبر چه مزایا و محاسنی دارد، زمان آن فرارسیده است که با 10 تن از بهترین یوتیوبرهای ایرانی آشنا شویم. احتمالاً این مسئله برای شما عجیب است ولی همیار آکادمی با عرضه دوره آموزشی موبایل گرافی به همگان ثابت کرد که با استفاده از یک گوشی هوشمند و اپلیکیشنهایی که وجود دارد، میشود به تنهایی محتوای حرفهای تولید کرد. مهدی شجاری، یکی از بهترین بلاگرهای حوزه تکنولوژی است و کانال یوتیوب موبونیوز (MoboNews) را هم با همین هدف راه انداخت که مطالب جدید تکنولوژی، راهنمای خرید برای گوشی یا ترفندها و اپلیکیشنهای مختلف را معرفی کند. احتمالا هدف اولیه طراحان اینستاگرام، کوین سیستروم و مایک کرایگر، همین بوده است. اما در گام دومِ جذب ۱۰۰۰ فالور نخست اینستاگرام، قصد دارم در مورد تولید محتوا و مواردی که به بحث محتواگذاری مربوط میشود اشاره کنم. سلام قصد دارم در مورد تجربه تلخم با ربات اینبو بنویسم. جذب فالوور هدفمند در فالووریاب بر اساس فالو کردن و لایک کردن پست های افراد از پیج های هدفی که شما تعیین می کنید و آنفالوی این افراد بعد از مدت زمان تنظیم شده در ربات است.

این ربات یک روز تست رایگان دارد. چای سوسیس، دمنوش بیسکوییت مادر، خیار سوخاری، دمنوش چیپس و هر چیز عجیب و غریبی که به ذهن خیلیها خطور نمیکند، آماده و تست میکنند. این کار به فالوورهای شما کمک میکند تا در زمانهای از پیش تعیین شده برای مشاهده فعالیتهای جدید شما به اکانت اینستاگرام و بعد از آن در صورت نیاز به سایتتان مراجعه کنند. همچنین وقتی کمپین فروش را سازماندهی می کنیم، انتظار داریم افراد بیشتری که ما را دنبال می کنند از ما خرید کنند. اما تنها با داشتن کانال نمیتوانید به موفقیت و سودی که انتظار دارید برسید؛ چرا که شما تنها بستر عرضه و نمایش بیزینس خود را فراهم کردهاید. در این تبلیغات کاتالوگ محصولی خاص به نمایش گذاشته میشود. به جای آن، الگوریتمهایی به کار میرود که محتوا را بر اساس علاقه مندیها، رفتار کاربران، موضوعات مشابه و سابقه جستجوی کاربر نمایش میدهند. وی در اینستاگرام هم به صورت جدی فعالیت دارد و پیج او با 1.1 میلیون دنبال کننده، ویدیوهای جالبی را در خود جای داده است. وی با 42.9 میلیون فالوور در این جایگاه قرار دارد. وی مدتی در هند هم زندگی کرده است. کومان ترکیبی از نام دو یوتیوبر معروف (کوروش زراندوز و ایمان دست پاک) است که در کنار هم ویدیوهای جذابی را در این رسانه اجتماعی منتشر میکنند. نام صاحب کانال تاکسیک گرل، کوثر عزیزی است که با آریا کئوکسر همکاریهای زیادی داشته و در برخی از ویدیوهایی که منتشر میشود، آریا رحمتی هم دیده میشود. بنابراین بسیاری از افراد با افزایش سطح دیده شدن در اینستاگرام و بسیاری از فضاهای مجازی، از این قابلیت استفاده میکنند. پست های شما در اکسپلور و سرچ اینستاگرام دیده می شود و فالوورهای بیشتری برای بازدید و فالو کردن به پیج شما جذب می شوند. به دنبالکنندگانتان مرتبط را به دفعات بازدید پستها را افزایش دهید بهتر است.

۰۶ آبان ۰۲ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گیل مارکت

پادکست چیست و چرا اینقدر محبوب است؟ پادکست چیست؟


امروزه یکی از محبوب ترین روش های تولید محتوا، پادکست است که امکان اشتراک گذاری محتوای تولید شده را با شنوندگان از سراسر جهان فراهم می کند. ساخت پادکست سابقه طولانی ندارد و کلمه پادکست در سال 2004 مطرح شد اما پادکست چیست و چرا مخاطبان روز به روز در حال افزایش هستند؟ علاوه بر این، پادکست ها می توانند شبیه برنامه های رادیویی با ویژگی های خاص برای سرگرمی مخاطبان و رسانه ها باشند.

پادکست چیست؟

اکنون زمان آن رسیده است که بدانید پادکست ها چیست و چگونه کار می کنند. به عبارت ساده، پادکست یک رسانه دیجیتال است که شامل قسمت های صوتی یا تصویری در یک موضوع خاص است و میزبان پادکست به عنوان پادکست شناخته می شود. طبیعی است که برای شروع کار در هر رسانه ای با چالش های مختلفی روبرو شوید، اما ایجاد یک پادکست آسان تر است. برای شروع، پادکسترها فقط به تجهیزات اولیه مانند نرم افزار ضبط صدا و میکروفون نیاز دارند. به طور معمول، پادکست‌ها محتوای دیجیتال را ضبط، ویرایش و با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. همچنین امکان انتشار محتوا در یوتیوب و سرویس های میزبانی پادکست مانند Google Podcasts، Spotify، Castbox یا Apple Podcasts وجود دارد.

هدف از ایجاد پادکست چیست؟

همه پادکست ها یک هدف را دنبال نمی کنند، اما به طور کلی، پادکست نوعی سرگرمی است. برخی از افراد ممکن است به پادکست گوش دهند تا در مورد موضوعی بیاموزند، از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوند، یا حتی برای اینکه کمی بخندند. پادکست همچنین می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد. همچنین افراد می توانند از این طریق کسب و کار خود را تبلیغ کنند. امروزه تعداد بی‌شماری بیننده پادکست در سراسر جهان وجود دارد و هر سال بر تعداد شنوندگان پادکست افزوده می‌شود.

بنابراین، پادکست یک راه خوب و آسان برای به اشتراک گذاری محتوا است. در حالی که برخی از افراد از خواندن مقالات لذت می برند، بسیاری از مردم ترجیح می دهند مقالات مشابهی را بشنوند. پادکست بسیار انعطاف پذیر است و پادکست ها می توانند در زمینه های مختلف کار کنند.

انواع پادکست

پادکست ها مانند کتاب ها، فیلم ها و سریال ها به موضوعات مختلفی می پردازند. البته، کمدی در برخی زمینه ها محبوب ترین ژانر پادکست است، اما ژانرهای متنوع دیگری مانند جنایی واقعی، اخبار و تجارت مخاطبان گسترده خود را دارند.

برخی از محبوب ترین نمایش های اسلاید پادکست عبارتند از:

گفتگو

پادکست چت اساساً یک بحث در مورد یک موضوع است. میزبان پادکست معمولاً می تواند در مورد یک موضوع صحبت کند یا با افراد مختلف مصاحبه کند. این نوع تقریباً شبیه برنامه های رادیویی است.

افسانه واقعی

این پادکست ها یک داستان واقعی را به شیوه ای جذاب ارائه می دهند. نمونه ای از پادکستی که از این قالب استفاده می کند، مجموعه پادکست This American Life است که داستان های واقعی از زندگی روزمره مردم را روایت می کند.

تئاتر

از آنجایی که ما پادکست ها و داستان های واقعی داریم، پادکست ها می توانند بستری برای گفتن داستان های تخیلی و غیرداستانی نیز باشند. برخی از پادکست ها داستان یکسانی را در چندین قسمت بیان می کنند. البته داستان های مستقل و تک قسمتی نیز در تولید پادکست های شیراحمدی تخیلی رایج است.

مونولوگ

برخلاف پادکست‌های مکالمه‌ای که دارای بحث‌های گروهی هستند، پادکست‌های مونولوگ دارای یک میزبان هستند. در این سبک پادکست ها موضوع خاصی را دنبال نمی کنند و امکان بحث در مورد همه موضوعات وجود دارد و از آنجایی که تنها یک نفر صحبت می کند و نیازی به هماهنگی بین افراد مختلف نیست، این نوع پادکست می تواند راه آسانی باشد. جذب مخاطب

تغییر محتوا

همچنین می توانید از محتوای تولید شده و آماده پادکست بسازید. به عنوان مثال، یک میزبان وب می تواند مطالب و مقالات را از وبلاگ ها و وب سایت ها یا کتاب های مختلف بخواند. در این سبک، مخاطب هنگام گوش دادن به محتوا می تواند گزینه های زیادی داشته باشد.

ترکیبی

برای ایجاد پادکست نیازی نیست سبک خاصی را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم پادکست ها رسانه های پویایی هستند که به سبک های مختلف کار می کنند و در طول زمان تغییر می کنند. برای مثال، شخصی که یک پادکست مونولوگ انجام می‌دهد، می‌تواند با دعوت از مهمانان مختلف در پادکست گهگاهی سبک مکالمه را نیز آزمایش کند.

پادکست صوتی و ویدیوی پادکست؟

اگرچه پادکست ها در درجه اول یک رسانه صوتی هستند، پادکست های امروزی شامل محتوای ویدیویی مانند تصاویر، نمودارها و نمودارها نیز می شوند. فایل های صوتی و تصویری هر دو مزایای متفاوتی دارند و فرصت های متفاوتی را در اختیار مخاطب قرار می دهند.

پادکست‌های صوتی در دسترس‌تر هستند و افراد می‌توانند در هر شرایطی به فایل‌های صوتی دیجیتال گوش دهند، اما پادکست‌های ویدیویی تنها در شرایط خاصی قابل لذت بردن هستند. علاوه بر این، تجهیزات کمتری برای ایجاد یک پادکست صوتی مورد نیاز است و چندین پلتفرم میزبانی برای پادکست های صوتی وجود دارد.

از سوی دیگر، پادکست های ویدئویی می توانند به پادکست ها کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند. برخی از افراد ممکن است پادکست های صوتی را دوست نداشته باشند، اما پادکست های ویدیویی را در پلتفرم هایی مانند YouTube تماشا می کنند. همچنین با استفاده از تصاویر بصری می توانید محتوایی ایجاد کنید که انتقال آن از طریق پادکست صوتی بسیار دشوار و غیرممکن است.

هدف پادکست برای نوع قالب تولید محتوا که برای ایجاد یک پادکست انتخاب می کنند بسیار تعیین کننده است. اگر توانایی برقراری ارتباط چشمی خوب را دارید یا می توانید با اطمینان در مقابل دوربین ظاهر شوید، حتما یک پادکست ویدیویی را امتحان کنید.

چرا پادکست ها اینقدر محبوب هستند؟

همانطور که می دانید پادکست ها مخاطبان زیادی دارند، اما چه چیزی باعث محبوبیت پادکست ها می شود؟

یکی از جذاب ترین ویژگی های پادکست ها لذت بردن از آنهاست. بسیاری از پادکست ها رایگان هستند و مردم می توانند در خانه یا در راه رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه به آن ها گوش دهند و از آنجایی که پادکست ها اشکال مختلفی دارند، تقریبا هر کسی می تواند پادکستی را برای گوش دادن انتخاب کند که مطابق با سلیقه و علایقش باشد. به عنوان مثال، می توانید در حین انجام فعالیت های مختلف مانند ورزش یا انجام تکالیف به پادکست های صوتی گوش دهید.

وقتی مردم به یک پادکست گوش می‌دهند، مثل این است که با افراد زیادی در حال تعامل هستند.

چه کسی می تواند دوره تولید پادکست  زهرا شیراحمدی ایجاد کند؟

تا به حال ما می دانیم که پادکست چیست. حال بهتر است بدانید که آیا محتوای پادکست برای شما مناسب است یا خیر.

پادکست ها ابزارهای بازاریابی عالی هستند. با این حال، قبل از شروع تولید محتوا در قالب پادکست، باید مزایا و معایب آن را بدانید و تصمیم بگیرید که آیا پادکست بهترین راه برای رشد کسب و کار شما است یا خیر.

مزایای ایجاد پادکست:

قیمت پایین است تولید پادکست زمان می برد، اما هزینه اولیه زیادی ندارد. شروع یک پادکست جدید بدون هزینه زیاد امکان پذیر است.

برخلاف بسیاری از فرمت ها، پادکست ها به راحتی قابل دسترسی هستند. شنوندگان می توانند در هر زمان و از هر پلتفرمی به پادکست گوش دهند.

این یک راه آسان برای انتشار اطلاعات است. پادکست ها همچنین برای بررسی محصول جدید یا محتوای آموزشی مناسب هستند.

مزایای ایجاد پادکست:

شما باید زمان زیادی را صرف ضبط، ویرایش و انتشار پادکست خود کنید.

برای جذب بیننده و رشد مخاطبان خود، باید پادکست خود را تبلیغ کنید.

باید سرگرم کننده و جذاب باشد. بنابراین باید به دقت در مورد محتوایی که می خواهید تولید کنید فکر کنید.

۰۱ آبان ۰۲ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گیل مارکت