یادگیری سئو فروشگاه یا سئو فروشگاه بزرگترین دغدغه افرادی است که به تازگی وارد حوزه سئو شده اند. زیرا سخت ترین نوع سئو سایت، سئوی فروشگاهی است. به همین منظور در این مقاله به ارائه آموزش کامل و جامع در مورد سئو فروشگاه و بررسی نکات مهم می پردازیم که می توان آن را راهنمای دقیق و اساسی برای سئو فروشگاه دانست.
آموزش سئو سایت فروشگاهی
در هر پروژه ای بهتر است قبل از رفتن به سئو خارج از سایت، سئوی داخلی را به طور کامل و درست تکمیل کنید و پارامترهای مهم را در آن پیاده سازی کنید، سپس طبق برنامه می توانید به سئو خارج از سایت بروید. این موضوع در مورد سئوی سایت فروشگاهی نیز صدق می کند. در ادامه نحوه بهینه سازی سئو و سایت فروشگاهی را یاد خواهیم گرفت.
مراحل سئو سایت های خرید
مهم ترین موضوع در سئوی وب سایت، جستجوی کلمات کلیدی در سایت فروشگاهی شماست که باید طبق اصول خاصی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. تحقیق صحیح کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و محتوای هدفمند و مرتبط را بر اساس آن برای رفع نیازهای آنها ایجاد کنید.
آموزش ایجاد محتوای نوشتاری موضوع گسترده ای است که در مقالات قبلی به طور کامل به آن پرداخته ایم. اما به طور کلی باید بدانید که محتوا عامل اصلی تعیین کننده جایگاه وب سایت شماست و اینکه آیا نیاز کاربران به محتوای ایجاد شده را برآورده می کند یا خیر. شما می توانید در صدر ابزارهای هوشمند گوگل باشید.
برای سفارش خدمات سئو سایت حرفه ای با شرکت دایان شبکه کاران تماس بگیرید.
اولویت مکان های فروشگاه به شرح زیر است:
دسته بندی سئو
سئوی دسته بندی به معنای بهینه سازی صفحات دسته بندی وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو است. این کار برای افزایش ترافیک ارگانیک به این صفحات و بهبود رتبه آنها در نتایج جستجو انجام می شود. سئوی دسته بندی شامل مراحل مختلفی مانند سئو فنی، سئو داخلی و سئو خارجی است. برخی از مهمترین کارهایی که می توان برای دسته سئو انجام داد به شرح زیر است:
نام بخش باید کوتاه، توصیفی و مرتبط با محتوای آن صفحه باشد.
از کلمات کلیدی مرتبط در نام دسته ها استفاده کنید.
محتوای صفحه دسته بندی باید اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار دهد.
محتوا را به بخش هایی با عنوان فرعی تقسیم کنید.
از تصاویر و ویدیوهای مرتبط در محتوای صفحه استفاده کنید.
از پیوندهای داخلی برای پیوند دادن صفحات دسته بندی به یکدیگر و به صفحات مرتبط استفاده کنید.
تعداد زیادی دسته بندی می تواند طراحی سایت را پیچیده کند.
از ایجاد دسته بندی های خالی یا محتوای کم خودداری کنید.
محصولات سئو
سئوی محصول به بهینه سازی صفحات محصول به عنوان یکی از مهمترین بخش های سئو اشاره دارد. صفحات محصول به عنوان صفحات جداگانه برای هر محصول معرفی می شوند که کاربران می توانند قبل از خرید، اطلاعات محصول از جمله اندازه، مواد، توضیحات و سایر جزئیات مرتبط را دریافت کنند. صفحات محصول برای فروشگاه های آنلاین بسیار مهم هستند زیرا به فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر کمک می کنند. برخی از مهمترین مراحل در سئو صفحه محصول عبارتند از:
کلمات کلیدی مرتبط با محصول و صفحه محصول خود را با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا برای افزایش ترافیک شناسایی کنید.
احترام به محتوای اولیه سئو، استفاده از عنوان صفحه مناسب، توضیحات محصول بهینه شده برای موتورهای جستجو و غیره.
توضیحات محصول، ایجاد محصولات منحصر به فرد و جالب برای توضیح ارزش، ظاهر، عملکرد و دلایل استفاده از آنها.
افزودن تصاویر با کیفیت برای مطابقت با طرح در تصاویر گالری.
بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه محصول برای تجربه کاربری بهتر و رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو.