در طی سالهای فعالیت، محصولاتی مانند استامپ پد، جوهر استامپ، پاک کن، کاربن، خودکار، ماژیک و انواع کاغذ اداری و حرارتی به سبد کالایی شرکت اضافه گردید. شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری PAPCO در سال۱۳۶۳ با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه تاسیس گردید. نام تجاری این شرکت نقش تندیس آریا است و از قدیمیترین شرکتهایی است که در این زمینه فعالیت میکند. موارد زیر از مهمترین وسایل مورد نیاز کودکان در این سن است. چه وسایل دیگری را باید به لیست لوازم تحریر مورد نیاز برای دوم دبستان اضافه کنم؟ هر لوازم تحریر باید حداقل وسایل لازم یک محصل را داشته باشد. آیا لازم است که از همان ابتدا چندین دفتر تهیه کنیم یا نه باید بعد از یک هفته تصمیم بگیریم؟ موضوع دوم جنس برگه ها و طراحی ظاهری دفتر شدیدا به علاقه مند کردن فرزندتون به درس تاثیر داره و میتونه خاطره خوبی از سال تحصیلی برای فرزندتون به ارمغان بیار. هچنین انواع تقویم و دفتر فارسی و انگلیس کنندهی، طراحی و نقاشی، انواع کیفهای اداری و فایلها و جعبه های اداری و بایگانی اسناد، جامجلهای و جاکتابی، آلبومهای سی دی و کارت ویزیت، دفتر یادداشتهای قفل دار و انواع کلیپ فایل. زیردستی، پوشه کیسهای، پاکت، دفتر، سررسید، آلبوم، جعبه بایگانی، ساکهای دستی طرحدار، کلیربوک، پاکت طرحدار، کلاسورهای ۴ حلقه ای، آلبومهای طرحدار، جامدادی دکمه دار و زیپدار، خطکش، جامدادی رومیزی، خطکشهای دندانه دار، ستهای هدیه با محصولات مختلف.

همچنین بسته به سنی که برای خرید جامدادی تقاضا دارد، باید دارای اشکال جذاب و زیبایی باشد که محصلین را جذب کند. این کیف در بردارنده لوازم التحریری است که هر بچه ای به پشت خود حمل می کند. این فروشگاه اینترنتی متفاوت از هر آن چیزی است که شما از یک فروشگاه اینترنتی تصور دارید . زیرا از آنجایی که این مجموعه لوازم تحریر در رنگ های مختلف یافت می شود، خانم ها می توانند یک ست هم رنگ با اتاق خود را انتخاب کنند. البته زودتر تمام میشوند و قیمتشان هم گرانتر است. محصولات این شرکت در بخش لوازم التحریر شامل خودکار ۹۳۰ رنگ اصلی و ۴ رنگ فانتزی (صورتی، بنفش، نارنجی، آبی فیروزهای) است. اول دبستانیها، این فرشتههای کوچولو برای رفتن به مدرسه ذوق بیشتری دارند. حال که با سرگذشت مدارس و تکامل آن ها تا حدودی آشنا شدیم بد نیست اشاره کوتاهی به برخی از لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان در مدرسه داشته باشیم. پاپکو با سرلوحه قرار دادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمان ها، وزارتخانه ها، شرکت ها و مراکز علمی و فرهنگی به شمار میرود و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

کمکم با افزایش مهارت در نوشتن استفاده از خودکار هم به میان میآید اما مداد جایگاه خود را همچنان حفظ میکند. هرچند که سرک کشیدن داخل مغازه ها و گشتن میان اجناس و مقایسه طرح ها و انواع حال و هوای دیگری دارد ولی این روزها که حتی کلاس ها آنلاین برگزار می شوند، چرا خرید آنلاین لوازم تحریر را نادیده بگیریم؟ لیست لوازم التحریر کلاس اول در مواردی با لیست لوازم التحریر برای پیش دبستانی مشترک است و در مواردی تفاوت دارد. در سایت https://pinsil.ir لیست لوازم تحریر مناسب کودک دبستانی گردآوریشدهاست که تمام مقاطع دبستان را شامل میشود. کودک سوم دبستانی خودش را در خرید لوازم تحریر با تجربه میداند! چون خودمان هم تجربه یادگاریهای باکیفیت از خانوادههایمان داریم و از احساس خوبش باخبریم. البته این تمها هم در انحصار آقاپسرها نیست و میتواند مورد علاقه دخترخانمها هم باشد. اگر این روزها مدام از خود میپرسید چطور بهتر خاطرات این روزها را برای کودکم حفظ کنم؟ این روزها نوشت افزار و لوازم التحریر در طرحها، رنگها و سایزهای بسیار متنوعی تولید و عرضه میشوند، اما کیفیت این کالاها به اندازه ظاهر آنها اهمیت دارد.

تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی توانستهاند با توجه به این موارد، انواع مناسبی از لوازم تحریر کیوت را که برای بچههایمان جذاب باشد، تولید و عرضه کنند. از محصولات تولیدی این شرکت در ابتدا میتوان کاغذ کاربن، جوهر خودنویس، ریبون دستگاه تایپ را نام برد. خودکار ژل ۹۳۸ با جوهر ژل، این نوع خودکارها بسیار روان مینویسند (مثل رواننویس) و پررنگتر از خودکارهای معمولی هستند. ضمنا امکان خرید اینترنتی از سایت این فروشگاه هم وجود دارد. شاید در نگاه اول این فروشگاه مخصوص کسایی باشه که قصد خرید ابزار هنری یا نقاشی رو دارند، شاید تا حدودی این موضوع درست باشه اما این فروشگاه لوازم مهندسی و اداری هم به فروش میرسونه ،جای کاملیه برای کسانی که قصد خرید به خصوص تجهیزات هنری رو دارند. دسته بندی این سایت اینترنتی لوازم تحریر شامل اسباب بازی، انواع پازل، بازی های فکری و آموزشی، لوازم ورزشی، خودکار و مداد و… به شما اطمینان میدهم بعد از خواندن این مطلب از دغدغههای فکری رها شوید. در این مطلب لوازم تحریر مورد نیاز برای تمام پایه های دبستان را برای شما گردآوردهایم. بخش انتهای مطلب به راه های ماندگار کردن خاطرات کودکی اختصاص دادهشدهاست. هر آنچه بعد از راه اندازی مغازه لوازم تحریر ( هک رشد ) نیاز دارید.