بله. هزینه نصب ردیاب خودرو در صورت نیاز به صورت جداگانه به مبلغ پرداختی شما اضافه می گردد. البته توجه داشته باشید که با نصب این نوع ردیاب، علاوه بر امکان موقعیت یابی آنلاین، قادر به مشاهده مسافت ها و مسیرهای طی شده نیز می باشید. 10- ورود یا خروج از مناطق خاص جغرافیایی که امکان ردیابی خودرو با GPS به دلیل ضعیف بودن سیگنالها وجود ندارد. ۴٫ ردیاب خودرو طول و عرض جغرافیایی مکان قرارگیری ماشین را گزارش میدهد! مطلع شدن در هر زمان و مکان از وضعیت خودرو. پنج موردی که اینجا به آنها اشاره نمودیم، در ردیف قابلیتهایی است که میتواند هر رانندهای را وسوسه کند. محل نصب ردیاب در انواع خودروها متفاوت است و برای اینکه سارقین خودرو متوجه وجود ردیاب خودرو نشوند معمولاً در محل های متفاوتی از ماشین نصب میشود. قبل از ورود به مباحث اصلی خرید آنلاین ردیاب خودرو، بهتر است با کلیات ردیاب خودرو آشنا شویم، این وسیله دستگاه کوچکی است که می توان آن را جدا از دزدگیر خودرو در هر قسمت خودرو نصب کرد.  https://radyabeman.com/ 

 

این سیستم شبکه ای ماهواره است که کره زمین را تحت نظر دارد و موقعیت های جغرافیایی را مشخص می کند. وظیفه دارند موقعیت افراد، وسایل نقلیه، کودکان و حتی حیوانات را با استفاده از مختصات جغرافیایی تعیین کنند. از طریق ارسال امواج ماهواره ای توسط دستگاه GPS موقعیت جغرافیایی شی مورد نظر محاسبه می شود. با بررسی بیشتر گزارشهایی که عملکرد ردیاب خودرو در خصوص موقعیت جغرافیایی، سرعت خودرو و مدت زمانی که راننده مسیر مورد نظر را پیمایش کرده به تخلفات راننده مورد نظر پی خواهید برد. شما را تا حدودی با جی پی اس زنوتیک آشنا کنیم. قبل از آشنایی با فرایند نصب ردیاب خودرو، بهتر است با خود این تجهیز نیز آشنا شویم. خرید ردیاب یا خرید جی پی اس خودرو محدودیت هایی از لحاظ اخلاقی دارد، یعنی شما نمی توانید بدون اطلاع راننده به خرید ردیاب خودرو بپردازید و آن را در خودرو نصب کنید زیرا وارد حریم شخصی دیگران می شوید. GPS ماشین از نوع تخصصی و پیشرفته آن جزء گران قیمتترین قطعات جانبی خودرو است و ما در ادامه قصد داریم چند نمونه از نکات ضروری برای خرید آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع ردیاب خودرو بپردازیم اما قبل از آن توضیح مختصری در مورد ردیاب خودرو ارائه می دهیم.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

این ردیب ارزان ترین نوع ردیاب های قابل نصب برروی انواع خودرو است. سپس ازطریق GPRS که سیمکارت در آن نصب می شود اطلاعات مکانی از طریق SMS برای فرد ارسال می گردد.در سال های اخیر جی پی اس هایی با کاربردهای متنوع روانه بازار شده است. جی پی اس خودرو در نوع تخصصی و پیشرفته در حقیقت جز گرانقیمت ترین قطعات جانبی خودرو می باشد و ما در زیر می خواهیم چند نمونه از نکات لازم و ضروری برای خرید آنها را در اختیار شما قرار دهیم.تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که از روی نقشه به شما نشان میدهند چیزی حدود ۲ متر و یا در بعضی مواقع این اختلاف نیز کمتر بوده است. باید به این نکته توجه کرد که فناروری ال بی اس دچار کمی خطا در محاسبات دقیق است و نزدیک به ۵۰ الی ۳۰۰ متر اشتباه دارد. ردیابهای مغناطیسی همانطور که از نام آنها پیدا است از آهنرباهای قوی برای اتصال به خودرو استفاده میکنند. همانطور که می دانید، خودروها معمولا در شرایط مختلف جوی و جاده ای، مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت، ردیاب آهن ربایی که روی آن ها نصب می شود باید بتواند با وجود چنین شرایط دشواری ، علاوه بر مقاومت بالا در برابر خرابی، دارای چسبندگی زیادی نیز باشد که اصطلاحا به آن خاصیت مغناطیسی بالا می گوییم.

 

همانطور که اشاره کردیم، هیچ محدودیتی در نصب جیپیاس روی خودروها وجود ندارد. اینصب با بهرهمندی از کادری مجرب و متخصص ضمن عرضه بهترین ردیاب خودرو، آماده ارائه خدمات نصب ردیاب به شما عزیزان است. ردیاب آهنربایی ارزان قیمت یک روش مقرون به صرفه برای ردیابی است. خرید ردیاب ماشین از نوع بیسیم قیمت بالایی دارد. همچنین قیمت gps ماشین با توجه به انواع آن مختلف است. LBS مخفف کلمه Location Base station بوده و معنای آن موقعیت مکانی دکل مخابرات است. ردیاب ها وسیله ای هستند که با استفاده از گیرنده GPS موقعیت مکانی را مشخص میکنند. با پیشرفت تکنولوژی مسئله حفاظت و حراست از داراییهای ارزشمند در بین مردم از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چه تفاوتی بین ردیاب و GPS وجود دارد؟ با توجه به توضیحی که در مورد ردیاب برای شما نوشتم کاربرد ردیاب مشخص می شود این دستگاه برای تعیین موقعیت افراد یا ماشین یا موتور یا حیوانات استفاده میشود. اینصب با فراهمکردن برترین و باکیفیتترین ردیابهای خودرو در فروشگاه خود، تلاش کرده است تا خدمتی ویژه به شما عزیزان ارائه دهد. مدیریت ناوگان حمل و نقل میتواند به محض خارج شدن هر خودرو از مسیر خود، متوجه شود و راننده را بهوسیلهی پیامک مطلع کند.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/