هر دستگاه با وجود مزایای مختلف، معایبی نیز دارد. سیستم پکیج کنازوم نیز مزایا و معایب متعددی دارد.

1) عدم امکان تولید همزمان آب گرم مصرفی و افزودن گرما به سیستم گرمایشی:

سیستم پکیج همیشه در حال استفاده است و سیستم گرمایش تغییر می کند، یعنی برخی از مدل های جدید این دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که با باز بودن پمپ آب گرم مدار رادیاتور کار نمی کند. زیرا اولین چیزی که در تولید پکیج کار از آب گرم استفاده می شود. بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت از آب گرم، احتمال سرد شدن رادیاتورها یا سیستم گرمایش از کف وجود دارد.
برای تعمیرات پکیج تهران کلیک کنید.
2) بسته به فشار آب ساختمان:

یکی از شرایط مهم برای روشن کردن پکیج مشعل بالا بودن فشار آب در دستگاه است و فشار آب در دستگاه بستگی به فشار آب در ساختمان دارد.

3) احتمال شکست زودهنگام:

پکیج نسبت به سایر سیستم های گرمایشی حساس تر است و احتمال دارد بیشتر اوقات دچار مشکل شود. به عنوان مثال سنسورهای استفاده شده در سیستم پکیج ممکن است آسیب ببینند و در صورت عدم استفاده هر ساله از این دستگاه، خرابی همان سنسورها می تواند باعث خاموش شدن و افزایش هزینه پکیج شود.

4) عدم دسترسی به آب گرم و گرمایش در صورت بسته بندی معیوب:

تصور کنید بسته شما در یک روز سرد زمستانی آسیب دیده است، زمانی که برای شستشو و استحمام به آب گرم نیاز دارید و هوای خانه لحظه به لحظه سردتر می شود، چاره ای جز صبر کردن تعمیرکار برای تعمیر دیوار وجود ندارد. بسته بندی

5) امکان آبیاری منزل در صورت آبگیری از پکیج:

در این سیستم دستگاه از قطعات مختلفی برای آبگیری و تخلیه دستگاه ها استفاده می شود که می توان آن را درپوش پرکن و درپوش بسته ایمنی نامید. اگر این دو قسمت شکسته شوند، این احتمال وجود دارد که بسته سیلابی شود، احتمالاً تا جایی که بسته به منطقه خیس یا خیس شود، اگر شما در ساختمان نباشید. خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد.

ما بهترین مارک های بسته بندی را ارائه می دهیم:

- پکیج دیواری بوتان

- پکیج خنک کننده ایران

- بسته لورچ

6 نکته مهم برای انتخاب پکیج مناسب: نمایندگی ایران رادیاتور 
 

برای استفاده از سیستم پکیج در یک خانه، ساختمان یا اداره، در انتخاب پکیج باید به نکات کلیدی زیر توجه کرد:

1) آیا اندازه ساختمان را محاسبه کرده اید؟

مهم ترین نکته ای که قبل از انتخاب پکیج باید در نظر گرفت اندازه ساختمان یا فضایی است که دستگاه پوشش می دهد.

هر پکیج با توجه به ظرفیت حرارتی خود می تواند ناحیه خاصی از ساختمان را گرم کند. برای محاسبه ظرفیت این دستگاه که پاسخگوی نیاز واحد شماست، باید با فرمول زیر کار کنید:

اندازه ساخت x 150 کیلو کالری ÷ 860

به عنوان مثال، اگر خانه شما 100 متر مربع مساحت داشته باشد و آن را در فرمول بالا قرار دهیم، حاصل عدد، ظرفیت تقریبی پکیج مورد نیاز برای ساخت خواهد بود.

2) اندازه بسته چقدر است و چقدر فضا وجود دارد؟

نکته بعدی توجه به ابعاد بسته بندی است، یعنی طول، عرض، عمق این دستگاه باید متناسب با مکانی باشد که قصد نصب دستگاه را دارید. اگر بسته شما له شده است، به فضای بیشتری نیاز دارد.

3) ارتفاع دودکش در محل نصب این دستگاه چقدر است؟

ارتفاع دودکش نصب شده برای ست در ساختمان های مختلف متفاوت است بنابراین اگر ارتفاع دودکش کم باشد می توانید ست را بدون فن تهیه کنید اما اگر ارتفاع دودکش زیاد باشد حتما باید نصب شود. یک فن که به حذف گاز حاصل از احتراق دستگاه کمک می کند

4) منابع سوخت در ساختمان شما چیست؟

پکیج گرمایش گاز است. برق گفتیم که از گازوئیل یا یکی از دو منبع انرژی سوخت استفاده می کند. بنابراین، ابتدا اسانس خانه خود را پیدا کنید و بسته مناسب را خریداری کنید.

5) آیا یک بسته مبدل می خواهید یا دو مبدل؟

در پکیج های تک مبدل، آب گرم فوری سریعتر دریافت می کنید، اما میزان ته نشینی این واحد نیز در مقایسه با مدل مبدل دوبل بالاتر است. بنابراین اگر ساختمان شما مصرف آب گرم بالایی دارد و آب ورودی به ساختمان دارای املاح زیادی است، اگر پک دیواری تک مبدل را انتخاب می کنید پک دو مبدل را انتخاب کنید، فیلتر رسوب را در ورودی نصب کنید. مبدل دستگاه را می توان بعداً جمع آوری کرد.

6) پکیج دیواری یا زمینی؟

برای انتخاب بین پکیج دیواری یا پکیج زمینی باید به چند نکته توجه کرد. اگر چندین حمام در خانه خود دارید یا اگر تعداد پره های رادیاتور زیاد است، توصیه می کنیم پکیج کفپوشی خریداری کنید که نیازهای شما را برآورده کند. آب گرم و سیستم

اما در آپارتمان های کوچک، مدل دیواری به صرفه ترین است، زیرا هزینه نصب یونیت دیواری کمتر است و به راحتی می تواند نیازهای آب گرم و گرمایشی فضاهای کوچک را تامین کند.