نام آن میز ناهارخوری است، اما کاربردهای آن فراتر از سرو غذا است. از این میز برای پخت و پز، تهیه غذا، شب نشینی، نوشتن تکالیف و مطالعه نیز استفاده می شود. بنابراین خرید میزی که نه تنها زیبا و جذاب باشد بلکه کاربردی و بادوام نیز باشد بسیار مهم است. این مقاله به شما 7 نکته مهم را در هنگام خرید میز ناهارخوری می آموزد. قول می دهیم با مطالعه این مقاله و رعایت توصیه های آن بهترین انتخاب را برای خرید یک میز تحریر زیبا، کاربردی و بادوام داشته باشید.

1- در خرید میز ناهارخوری به سبک دکوراسیون توجه کنید

میز ناهارخوری را با توجه به سبک کلی خانه انتخاب کنید. معمولاً خانواده ها چندین سال از میز ناهارخوری استفاده می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مطمئن شوید که میزی که در نظر دارید با رنگ و سبک فضای داخلی مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگر از رنگ های کرم و قهوه ای در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید، خرید میز آبی پاستلی سبک طراحی شما را کاملاً خراب می کند.

2- میز ناهارخوری با فضای کوچک; فضای موجود را در نظر بگیرید

هنگام خرید میز ناهارخوری به این نکته توجه کنید که در کدام قسمت از منزل شما قرار می گیرد. اگر در این مورد دقت نکنید، ممکن است متوجه شوید که میز هنگام قرار دادن آن فضای بیشتری را از آنچه انتظار داشتید اشغال می کند.

زمانی که به چیدمان میز فکر می کنید، به یاد داشته باشید که حتماً تعدادی صندلی ناهارخوری در اطراف این میز وجود خواهد داشت. قرار دادن صندلی ها در اطراف یک میز می تواند دو برابر فضای مورد انتظار را اشغال کند.

3- چه نوع میز ناهارخوری مناسب تر است؟

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید میز ناهار خوری توجه به مواد آن است. میزهای ناهارخوری مانند سایر وسایل منزل از متریال های مختلفی ساخته شده اند که باید با توجه به نیاز و سبک دکوراسیون منزل خود آنها را انتخاب و خریداری کنید. میز ناهارخوری با مواد پلی استر، فلز و چوب انواع مختلفی در بازار وجود دارد، اما سوال اینجاست که بهترین گزینه برای انتخاب کدام متریال است؟

میز ناهار خوری چوبی یا میز ناهار خوری پلی استر یا فلزی کدام متریال بهتر است؟ Dining table for 2 people


میز ناهار خوری فلزی نسبت به میزهای دیگر دوام بیشتری دارد و می توان از آن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و برای سبک های طراحی صنعتی مناسب تر است.

کیفیت میز ناهارخوری پلی استر به مواد اولیه آن بستگی دارد. تعیین کیفیت ورق های پلی استر برای افراد کم تجربه در این زمینه کاری دشوار است. میز ناهار خوری پلی استر عمدتاً در اتاق های غذاخوری و پذیرایی در هتل ها استفاده می شود و برای مصارف خانگی توصیه نمی شود.

محبوب ترین و مناسب ترین میز برای منازل را می توان میز ناهار خوری چوبی معرفی کرد. زیرا میز ناهار خوری چوبی تنوع زیادی دارد و همچنین کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. ویژگی منحصر به فرد میزهای ناهارخوری چوبی این است که می توان آنها را با هر سبک تزئینی نصب کرد.

4- اندازه میز ناهارخوری و تعداد نفرات

خانواده شما چند نفره است؟ با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده یا تعداد افرادی که با شما غذا می خورند، اندازه میز مورد نظر خود را تعیین کنید. اگر میزی بزرگتر از نیاز خود بخرید، مقداری از فضای خانه را هدر خواهید داد و بالعکس، اگر میزی کوچکتر از نیاز خود بخرید، هیچ خواهید داشت. فضای کافی برای نشستن اعضای خانواده

5- شکل میز ناهارخوری; به فضای اتاق شخصیت بدهید

میزهای غذاخوری تانیل چوب در اشکال مختلفی ساخته می شوند که هر کدام جلوه و شخصیت خاصی به اتاق می دهند. در انتخاب شکل میز ناهارخوری به یاد داشته باشید که هر کدام از این اشکال برای فضای خاصی مناسب است. برای مثال میز ناهارخوری مستطیلی برای خانه های بزرگ با فضای محدود مناسب است یا میز مستطیلی برای دفاتر با ظاهری رسمی پیشنهاد می شود. میزهای مربعی انتخاب خوبی برای اتاق های مربع شکل هستند. میزهای مربعی تقارن خوبی در اتاق ایجاد می کنند.

استفاده از میزهای گرد برای اتاق های کوچک توصیه می شود. این میزها به شما این امکان را می دهد که وضعیت نشستن را تغییر دهید و فضایی صمیمی برای ساکنان خانه ایجاد کنید. میزهای گرد نیز گوشه ای ندارند، بنابراین برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند توصیه می شود.

6- بودجه خود را برای خرید میز ناهارخوری در نظر بگیرید

هر میز با هر سبک و متریالی قیمت متفاوتی دارد. برای خرید میز ناهار خوری ابتدا به این سوال پاسخ دهید که چقدر حاضرید برای خرید میز ناهارخوری هزینه کنید؟ بنابراین شما به دنبال پاسخ این سوال هستید: هزینه یک میز ناهار خوری گران قیمت چقدر است؟ با در نظر گرفتن بودجه و قیمت یک میز ناهار خوری مناسب به این نتیجه خواهید رسید که چقدر می توانید برای خرید یک میز ناهار خوری مناسب منزل خود هزینه کنید.

7-میز ناهار خوری 2 نفره تانیل چوب از کجا بخریم؟ بلژیک اولین خرید و ارسال رایگان

در این مقاله به مهم ترین نکات خرید میز ناهارخوری از جنس و اندازه گرفته تا سبک تزئینی و هزینه پرداخته ایم و اکنون به قسمت آخر می رسیم – مهم ترین نکته در خرید میز ناهار خوری. از کجا میز ناهارخوری بخریم؟

مهم ترین نکته در انتخاب فروشگاه برای خرید ظروف غذاخوری، توجه به تاریخچه، اصالت و کیفیت محصولات فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی بلج با قدمت 30 ساله این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است تا بتوانند از هر نقطه ایران که هستند به صورت خرده فروشی و ارسال رایگان زیورآلات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین برای خریدهای بالای 3 میلیون تومان خریداری کنند. همشهریان عزیز. خرید تجهیزات لازم با تمام توان مالی.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد محصولات موجود در فروشگاه و یا نیاز به راهنمایی جهت خرید اقلام با شماره تلفن 53138-021 تماس بگیرید. همکاران ما در گروه پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.